29 april 2009

Värk å sånt

Jag for lite tidigare från jobbet idag för jag hade tid till min fysioterapeut. Usch vad ont det gjorde. Men jag hoppas det lättar lite nu. Jag har så grym värk i ryggen och så strålar det smärta ut till baklåren. Men men... det blir väl bättre innan jag gifter mig, brukar dom väl säga.

Efter att nyss ha avnjutit en supergod sallad och kyckling samt 1,5 glas vin känner jag mig sådär smått dåsig. Snart är det dock dags för Finlands match! Det blir spännande. Jag har annars också varit effektiv. Tvättat kläder och sånt. Men det hjälps inte. Hur mycket jag än försöker göra det rent och fint här hemma så vill jag flytta till nåt eget. Nåt som är vårt!

Ringde som sagt disponenten idag. Så det ordnade sig. Behöver inte tänka på det nåmera. Annat än att husbolaget verkligen planerat urdåligt när de lagt ut bilplatserna. Alla kör inte med en... *tänker förbilt på vad som är minsta bilen på jorden* en mini? Fast den är väl inte så liten egentligen.

Nu ska jag vara lite effektiv igen innan matchen börjar. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar