2 april 2009

The andra dagen in the April

Pust. Jag klarade mig från att bli lurad nå flera gånger igår. Tror jag. Om någon känner på sig att jag blev lurad så träd fram nu!
 
Jag är allldeles öm i ryggen idag. Igår hade jag tid hos min fysioterapeut och tydligen var nog mina muskler stelare än vad jag trodde. Aj. Aj. Aj. Men det är skönt att märka att roddspinningen har givit lite resultat iallafall. Armmusklerna och ryggmusklerna har blivit lite starkare. Men ryggen är ju absolut inget att skryta om ändå. Musklerna måste absolut tränas upp. Blir troligen ett träningspass idag nog för att stärka magmusklerna och ryggmusklerna lite mera. Fattar hur jag hålls upp egentligen. Det är väl bara på envishet känns det som.
 
Nästa vecka får jag se min absolut härligaste barndomsvän Muoripippuri. Då är det fest!

1 kommentar: