27 april 2009

Monday morning

Okej. Bilen blev inte tvättad. Stackaren. Känner mig nog som en dålig ägare. Men jag fick umgås med mina syskonbarn istället, eller två av dem. Syrran och hennes man skulle besöka nya "blomaffären" i stan, så jag tog hand om barnen. Det blev lekpark och båtbeskådning. Vi bor en bit ifrån varandra så vi träffas inte så ofta så det gäller att ta vara på de stunder som ges.
 
Gottastrejken går bra. Är inne på min fjärde dag nu! Jippii. Imorgon har vi dock ett avdelningsmöte och jag vet det finns nåt gott där. Får se hur det går. Jag hoppas på frukt eller smörgåsar! Håll tummarna.
 
Idag är det ett roddspinningspass på agendan. Känner mig aldrig motiverad för det. Men sen när jag väl är där så är det ju hur roligt som helst. Måste komma ihåg den känslan! Imorgon ska jag på Partylight bjudning, antar jag? På onsdag är det fysioterapi som gäller. Det ska bli skönt. Sen hoppas jag alla kommer ihåg vad som händer nästa vecka? Jo för då blir det hårförlängning! Jag är lite nervös men mest förväntansfull.

3 kommentarer:

  1. Var det nästa vecka redan? Nog kommer du väl med på partylight imorgon nu då?

    SvaraRadera
  2. Hrmmm, ja, som du märker läste jag inte så nooga igenom ditt inlägg...alltså du kommer på partlight! :D Vi hörs imorgon!

    SvaraRadera
  3. Jo jag kommer nog om det ordnas, det var det jag syftade på :)

    SvaraRadera