24 april 2009

Bakom molnen finns en sol

Så var det äntligen fredag då! Och solen skiner (bakom molnen iallafall). Jag städade igår så det behöver jag inte stressa med idag. Livet känns bra. Under kontroll. Bilen borde väl få sig en omgång under veckoslutet. Men ingen stress. Sen är det väl ishockey också igen... Har inte bekantat mig med laget så noga så jag vet inte riktigt vad man ska förvänta sig.
 
Jag syndade ju som sagt igår. Så jag fick ju börja om idag då igen. Men jag har hållit mig. Vi hade "fredagskaffe" med avdelningen, men jag lyckades hålla mig från allt vad bulla och glass heter. Istället drack jag en tekopp. Då känner jag mig lite starkare. Det verkar kanske löjligt för någon. Men jag kämpar faktiskt!
 
Just nu lider jag av resfeber och husfeber. Eller eget boende feber. Varkendera kommer att ske inom någon nära framtid har jag på känn och det får mig att bli lite lessen. Men bara lite. För nu är det fredag och solen skiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar