29 april 2009

Etc.

Igår fick jag uppleva nåt nytt. Var på mitt livs första ljusparty (PartyLite - inte light som jag så ofta skriver). Det var riktigt trevligt. Jag hade bestämt mig för att inte köpa nåt. Tji fick jag. Köpte hem 12 x 2 ljus, kokos och vanilj doft. Blir spännande att se om man blir beroende av detdär nu då och bara vill ha mer och mer. Kvinnan som höll presentationen inledde med en avslappningsövning, och jag tänkte bara på att må nu inte min telefon ringa! Föga avslappnande. Men det var ju mitt eget fel förstås. Men det var roligt, trevligt sällskap. Tyvärr syndade jag ju lite och åt kex, men bara ett havrekex så inte är det väl så farligt?

Drömde nåt så konstigt inatt. Jag var på jobbet och satt på min plats och drack yoghurt när det kom in en kille som verkade lite yr. Han babblade om olika material och materialkontroll, jag tyckte han verkade misstänksam så jag bad honom visa sitt identitetskort och då började han springa iväg. Men snabb som jag är så fick jag tag i honom och ropade åt mina arbetskompisar att de skulle ringa portvakten och så släpade jag iväg med killen dit (till vakten alltså, häng med nu). När jag väl kom till porten så var det en massa folk där, bl.a. min kusin som kände igen denhär killen. Kusinen hade varit på studiebesök el.dyl. och denhär killen hade varit där och bråkat också. Ja och så förvandlades dendär killen till en finsk spetshund som började bita mig i armen. Och så vaknade jag. Drömtydning please? Anyone?

Ska strax ringa vår hyresvärd/disponent/sak. Det är lite frustrerande då diverse människor parkera på vår gård och reserverade bilplatser och parkerar så att vi inte har plats att parkera vår bil på vår reserverade plats. Eller vi kommer inte ut ur bilen när vi väl parkerat. Måste ringa och fråga vad man ska göra då. Inte lätt att bo i höghus. Nog tål jag ju en del nog, men vill ju nog att jag kommer ur min bil helst. Det är dyra pengar jag betalar för den platsen.

Snart är det första maj! Jippii! Har inga planer ännu faktiskt. Blir väl nog att ta det ganska lugnt. Om vädret tillåter så ska man väl gärna hålla sig ute lite också. Men det lovas värme iallafall, så vi hejjar på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar