8 april 2009

Imorgon gäller det...

Idag kändes det lite mera positivt att cykla till jobbet. Nästan så att det kändes varmt. Nästan. Bra och varmt väder lär det lovas till påsken. Inte helt fel det heller faktiskt. Kanske man kunde passa på att njuta lite av solen då.
 
Måndagens rodd-spinning har satt sina spår. Har otroligt ont i bakmusklerna. Men det är okej. Jag vet ju att jag gjorde någonting rätt då iallafall. Däremot är det inte så skönt att cykla till jobbet när man har ont i bakmusklerna. Nej. Föreställ er.
 
Imorgon är det då dags för tandutdragning numero dos. Det ska väl nog gå bra får jag hoppas. Är inte lika nervös nu som jag var förra gången. Det kommer väl inatt sen när jag ska sova. Vet ännu inte då hur påsken kommer att se ut, hur mycket värk det blir. Men jag får väl ta det som det kommer, antar jag. What doesn't kill you, makes you stronger. Den kör vi på.
 
Idag ska jag jobba flitigt för att sedan hjälpa sambon med en presentation. Efter det blir det träffis med vännisen marathonlöparen. Det är alltid nåt att se fram emot.
 
Have a nice day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar