16 augusti 2007

Trött sak

Det känns nog inte så bra idag. Har öronvärk, ont i halsen och snuva. Men jag kämpar på här på jobbet ännu en stund iallafall. Tror att det börjar märkas att man inte har varit ledig alls i sommar. Stressen tar väl ut sitt.

Får ni någonsin dendär känslan av att man känner sig hjälplös? Själv känner jag mig så nu just. Saker händer som jag inte kan påverka och även om jag kunde så vet jag inte hur. Det tär på, ska jag säga er. Mycket.

Men vet ni. Snart börjar studierna igen. Har ju förstås tjuvstartat redan eftersom jag hinner ha 3 tenter innan skolstarten. Jag har faktiskt försökt läsa på den tent jag har på lördag, men tankarna bara yrar till helt andra ställen. Jobbigt. Förhoppningsvis blir veckoslutet lugnt. Skall på ett kalas på söndag, men annars så är det väl nog bara att ta det lugnt och försöka bli frisk. På lördag hade jag nog faktiskt tänkt gå på stan och köpa lite tillbehör till skolstarten. Så som alla andra skolbarn. Nån ny skolväska lär jag väl ändå inte behöva.

De e mycke nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar