17 augusti 2007

FreDag

Alltså vilket väder vi har. Men det är nog ganska skönt egentligen. I morse ville vi inte stiga upp heller för det var så sövande att lyssna på regnet. Det är ju nästan så att man hoppas att det ska regna nu under veckoslutet så man får sova länge. Men imorgon måste jag ta mig upp och söka mig till skolan för att tenta. Får se hur det går. Jag har nog faktiskt försökt läsa, men det känns som om att det är lite väl mycket information som måste in nu just. Men nog ska det väl gå bra. Håll tummarna.

Förkylningen har lite svårt att bestämma sig, har jag märkt. Den pyr på lite grann men vill inte riktigt bryta ut. Glad ska man väl egentligen vara, men det känns lite sådär småonödigt att vara lite förkyld hela tiden istället för att vara ordentligt förkyld en gång.

Snart är det september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar