2 augusti 2007

Nya böcker mitt i regnet

Igår kom mina härliga böcker fram. Vilken glädje! Det är en sån härlig känsla när du öppnar en ny bok som du har väntat på länge. Jag undrar om det är samma känsla som man fick när man var barn på julafton. Det är nästan så att jag inte vill börja läsa boken för jag vet att den kommer att ta slut. Det är en ganska speciell känsla.

Annars så kan man ju inte tro att det är sommar heller. Det bara regnar å regnar. De som vet har väl nog sagt att det blir finare till helgen. Men om det sen stämmer är ju en helt annan sak...

Månadsrapporteringen är i full gång här på jobbet. Yiihaa!

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen!
    Jag var ckså tvungen att gå till bibban och låna the hutchback of notre dame. :) Har skrivit lite resedagbok på bloggen, check it out. Kram:

    SvaraRadera