22 augusti 2007

Bilar

Jag vet inte om jag har berättat om mitt nya intresse. Jag har börjat "samla" på registerskyltar. Det går ut på att först hitta en bil (eller annat fordon) med nummer 1 som registernummer (exempel: ABC-1). Sen när man hittat nåt med 1 så fortsätter man med 2. Och det är där jag är nu... Det går långsamt ska jag säga er. Nummer 1 hittade jag i juli nångång. Men tvåan har jag inte hittat ännu. Sambon såg en tvåa samma dag som jag såg ettan. Men det hjälps ju inte, eftersom jag själv måste se tvåan för att det ska räknas. Ja. Sådeså.

Förövrig så har jag varit förkyld. Febrig och snuvig. Jag var hemma från jobbet i två dagar men nu är jag tillbaka. Det är tråkigt att vara på sjukledigt. Riktigt tråkigt! Borde ju förstås ha läst på tenterna jag har på kommande men det blev ju inte till nåt.

1 kommentar:

  1. Roligt! Vi har samma intressen. I´m stuck in number 1... :D

    SvaraRadera