13 augusti 2007

SWIIIISCH!

Det lät bara SWIIIISCH så var veckoslutet över. Genast efter jobbet på fredag hoppade jag i bilen och körde norrut för att hjälpa till med att ställa till bröllop. Jätte roligt att få träffa människor jag inte träffat på väldigt länge, alldeles för länge egentligen. Efter att jag försökt hjälpa till där blev det att köra till mina föräldrar och så satt jag där hela natten och försökte knåpa ihop ett program till bröllopet. Det var intressant, roligt och tröttsamt.

På lördags morgonen så blev det shopping för hela slanten. Nu skulle jag försöka få tag i en klänning till bröllopet. Det gick ovantligt lätt faktiskt. På eftermiddagen var det vigsel och bröllopsfest. Det var ett stiligt brudparet, som de ju faktiskt oftast är. Programmet gick nog bra. Det är ju förstås svårt att bedömma sig själv. Men brudparet var nöjda så då är ju allt som det ska. Nervös var jag ju först men det hör ju till så jag var nog ganska förberedd på det.

Jag valde att köra hem till sambon på lördag natt. Så söndagen var lite jobbig. Jag var så trött! Helt slut i hela kroppen och i huvudet! Å så var det inte ens jag som hade gift mig! Men det var säkert nån spänning som släppte. Det har ju varit ganska mycket planerande och funderande. Men det var ett riktigt mysigt och bra bröllop. Så nu är de gifta, vem är näst på tur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar