29 augusti 2007

För övrigt

Nu under veckoslutet träffade jag en föredetta arbetskompis. Det var så roligt! De har gift sig och byggt hus. Deras hus var så underbart fin! Valpen uppförde sig också bra. Jag hade med henne eftersom jag var hundvakt. Jag passade också på att träffa mommo både lördag å söndag. På fredagskvällen fick valpen å jag besök av min farbror och min kusin. Så det var livat, men roligt.

Jag är nog så stressad inför tenterna på lördag. Jag har läst varje dag men det är nog nåt i min studieteknik som inte är så bra. Exempelvis så är det omöjligt för mig att läsa sent på kvällen för då är jag för trött. Sen så jobbar jag ju och är inte hemma förrän halv fem-fem, så blir det ju mat å sånt. Så det far ofta till halv sju innan jag börjar läsa... I-landsproblem.

Känner av nån förkylning nu igen. Har ju inte precis lust att bli sjuk nu igen. Men kanske det håller sig borta nu. Eller så bryter det ut då skolan börjar. Det är ju inte helt omöjligt det heller. Nåja, det är smällar man måste ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar