28 augusti 2007

I brist på annat att skriva om.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jodå.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, jobbigt.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Det har jag nog ingen aning om...

4. Vad åt du senast?
Frukost. Ett glas juice och en smörgås.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nä tyvärr.

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej. Bara genom tv-rutan då.. men det kanske inte räknas?

7. Är du polare med grannarna?
Ja vi kommer bra överens nog. Förrutom med lillungen under oss...

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, finska och engelska.

9. Vilka länder har du bott i?
Finland.

10. Senaste piercingen?
I örat.. Men det är nog 10 år sedan minst!

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I söndags. Kom hem från att ha varit hundvakt.

12. Gay?
Glad? Jodå.

13. Har du äggat någon?
Äggat? Näe..

14. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej faktiskt inte. Bara kanske i tankarna.

15. Suger det här?
Nåja.

16. Har du varit på stranden?
Inte idag, men nog nångång i mitt liv.

17. Har du haft en stalker?
Det hoppas jag verkligen att jag inte har haft.

18. Minns du dina/din musiklärares namn?
Hmmm... Jo jag tror faktiskt det.

19. Hur bra är din syn?
Ibland bättre och ibland sämre. Har glasögon.

20. Har du varit på ett party?
Jo.

21. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Njae... Det skall nog isåfall vara under väl kontrollerade former. Så ska jag ha betalt också.

22. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Han är gift så hitta nån annan.

23. Har du varit utomlands?
Jodå. Flera gånger.

24. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Oj. Alla bröllop jag varit på har varit så fina på sitt sätt.

25. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Högst troligen.

26. Var är dina syskon just nu?
Jaa-a... syrran är väl hemma och har semester, brorsan är säkert ute på vägarna nånstans.

27. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj. Jag kommer ihåg vissa delar ur min dröm inatt. Totalt vrickad, som vanligt.

29. Vilken tid gick du upp imorse?
07:08, efter att ha snoozat X antal gånger...

30. Vad ska du göra i helgen?
Ta det lugnt. Tent på lördag.

31. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Nåt om en slalombacke, stinsen och ett cykellopp.

32. När var du riktigt sjuk senast?
Vad klassas som riktigt sjuk? Men det var väl nog får några år sedan då jag låg i lunginflamation. Då var jag nog riktigt sjuk.

33. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hmmm.. jag brukar inte ta på kändisar. Men det blir väl kramen jag gav åt Geir då.

34. Vad finns i din bakficka?
Inget faktiskt.

35. Har du färglinser?
Nej.

36. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag sov nog sött.

37. Vad är det första du gör på morgonen?
Trycker på snooze.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar