6 augusti 2007

Måndag måndag måndag

Så var det måndag igen. Men det är ok. Jag är så trött så att ögonen inte hålls riktigt uppe. Men det är helt OK det också! Veckoslutet har varit super! Ett riktigt mysveckoslut. Fredagen blev en lite lugnare dag med lite shopping. Lördagskvällen tillbringades med våra vänner. God mat, gott vin, trevligt sällskap. Det kunde inte vara bättre. Man behöver verkligen komma sig ut ibland och bara ta det lugnt, slappna av. Ta hand om varandra! För det har vi gjort. Det är det viktigaste.

Denhär veckan lär bli varm och solig. Får se om man kommer sig till stranden nåt. Det är inte alltid så man riktigt hinner eftersom man ändå jobbar ganska länge. Men vi får se. Det ordnar sig säkert.

Jag borde egentligen börja läsa lite handelsrätt. Tenten är nästa vecka... Jag har effektivt glömt bort att läsa nu i sommar. Men kanske kanske kanske jag börjar denhär veckan. Bara jag inte fastnad i Marios värld igen...

Det är en bra dag idag. Livet ler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar