1 juni 2007

Frajdej

Det är bara sex (6) nätter kvar att sova i gamla lägenheten nu. Tänk det du. Förhoppningsvis är det slut på mardrömmen då. Jag undrar hur länge det kommer att ta innan jag kan börja sova ordentligt igen. Det sitter säkert i ganska hårt detdär med att vakna på natten. Tänk om jag alltid kommer att vakna? Tänk om det inte blir bättre... Skrämmande tankar. Men det ska väl nog bli bra. Jag hoppas det. Får förhoppningsvis sovit ut nu i helgen.

Förkylningen vill inte riktigt ge med sig. Den bryter inte ut helt heller utan den pyr på lite under ytan. Hoppas den håller sig borta också nu åtminstone i två veckor. Sen går det bra att bli förkyld. Mer eller mindre. Midsommaren vill man ju gärna vara frisk förstås. Vad ska man hitta på under midsommaren ja? Förslag?

Känner mig lite sådär smådum. Jag har ju förstås inte packat nåt nästan ännu. Det blir ganska häftigt att få allting packat sedan. Men det ska väl nog gå. Vi är ju två som packar. Lite sådär småstressad känner jag mig nog för det. But what else is new liksom. Verkar stressa för det mesta nu just... Onödigt kan man tycka. Stresspelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar