20 juni 2007

End of an Era

Såja. Nu behöver jag aldrig ställa min fot i den lägenheten nåmera. Eller ja. Man ska ju aldrig säga aldrig. Men det känns skönt att ha det städat och fixat där nu. Nu återstår det bara att få någon ordning på vårt nya hem. DET, mina vänner, är ett projekt som heter duga. Hur är det möjligt att man har samlat på sig såhär mycket saker? Ei ymmärrä.

Jag har inte riktigt hunnit reflektera över Vätternrundan ännu. Det kommer väl snart. Besvikelsen är fortfarande stor men jag kommer igen nästa år. Måste bara träna mera mera mera mera och få fixat så att knäna håller. Det ska nog gå bra ska ni se.

Snart är det midsommar. Vi har inga direkta planer. Jag vill inget hellre än att sova. Det känns som om jag inte sovit på flera veckor. Men det beror inte på att jag inte fått sova. Eller jo. Men inte så som det varit tidigare. Nu beror det på att dagarna har för få timmar och jag inte hinner utföra allt jag tänkt på de timmar som jag har till förfogande. Men ikväll skall jag försöka komma mig i säng riktigt tidigt och sova som en apa.

Jag tror bestämt att denhär arbetsdagen kommer att gå åt att försöka hålla sig vaken. Det har gått bra såhär långt. Bara åtta timmar kvar nu.

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar