11 juni 2007

Päivä Goddag

Äntligen har vi då flyttat. Tack snälla alla ni som var och hjälpte till. Vi är så tacksamma! Så småningom börjar vi få nån ordning på möblerna. Vi har också väldans trevliga grannar har jag märkt. Alla hälsar så vänligt. Det känns bra.

Två nätter har vi sovit på nya stället nu. Jag har sovit så jätte bra. Det är så skönt att vara utvilad.Skönt att inte vakna av grannarna. Det är väl såhär det egentligen skall vara. Tänk att man stog ut så länge som man gjorde där på gamla stället. Konstigt.

Nu när vi har flyttat gäller det att ta igång med uppvärmingen inför fredagen. Det närmar sig med stormsteg! Ibland undrar jag nog vad jag riktigt ställt till med. Varför anmälde jag mig? Tänk om det inte blir till nåt. Kommer så många negativa tankar i huvudet. Men sen så känns det också väldigt spännande på ett positivt sätt. Tänk vilken känsla sen när det är över! Då får man minsann vara stolt. Och äta godis förstås. Vet inte vad jag ser mest fram emot. Men det har nog gått bra att inte äta godis. Borde egentligen fortsätta med det. Lätt att säga det nu när man inte är på båtens tax-free avdelning... Jag sa åt sambon igår att jag antagligen kommer att handla så mycket godis på båten att tullet tar mig. Skulle ju vara lite snopet.

Ha det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar