25 juni 2007

It's Monday again

Ska passa på att gratulera alla som haft födelsedag och alla ni som gift er nu under midsommaren. Stort grattis!

Midsommaren var väldigt lugn för vår del. Vi var bara hemma och hade det lugnt och skönt. Det var så lugnt inne i stan. Inga människor nånstans egentligen. På fredagen tog vi oss en tur till stranden och även om det var vackert väder så var ju nästan stranden tom. De flesta firade midsommaren på någon annan strand. Skönt. Vi badade också bastu i vår egen bastu. Ni som känner mig vet ju att jag och bastubadande inte riktigt går ihop. Men jag försökte nog sitta där en stund. Tyvärr fick sambon feber på lördag så där låg han. Jag passade på att köra till mina föräldrar och hälsa på nykomlingen Sissi. Oj va söt hon är! Jag slänger in en bild på henne i nåt skede. Sådär summasumarum var midsommaren riktigt lyckad. Men ändå känner jag mig inte riktigt utvilad idag. Kanske det beror på att jag gick och lade mig kl 1 inatt? What do you think?

Nu är midsommaren slut. Snart är juni slut. Känns som om sommaren snart är slut också. Then what? Jag känner mig lite sådär småorolig över hösten och vad den för med sig. Jag har några kurser oavklarade samt förstås min avhandling. Jag skulle gärna börja jobba till hösten. Får se om det går att ordna. Det är så mycket jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar