7 juni 2007

It's getting closer

Solen skiner och här sitter jag inne. Tur att jag inte har nåt fönster vid min plats.Man skulle ju bli deprimerad när man skulle se hur fint det är där ute. Och det om något behöver jag inte nu.

Vårt flyttande närmar sig. Imorgon sker det! Igår såg det inte så ljust ut men tack vare våra underbara vänner så fixar sig flyttandet iallafall. Känns bra att man har såna vänner som ställer upp när det krisar till sig. Nu gäller det bara för mig att få packat ihop våra grejor. Jag har slarvat med det. Jag skäms...

Har slarvat med cyklandet också. Och med tentläsningen. Fyfy. Det är mycket på gång nu just. Men bara vi får flyttat så hoppas jag att det lugnar ner sig en tid framöver. Men man ska väl inte ta ut nåt i förskott. Mycket hinner gå åt skogen ännu... Borde jaga bort såna negativa tankar. Men gårdagen fick mig nog att vakna till och märka att man aldrig skall tro att allt är under kontroll för då händer det säkert nåt. Sådeså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar