7 augusti 2006

MondayMonday

Verkar onekligen vara så att jag bara skriver här på måndagar och fredagar. Näe men så är det inte. Jag har bara inte hunnit skriva. Egentligen har jag väl inte haft så mycket att skriva om heller.

Försenade grattisar åt Sara som hade födelsedag igår. 50/2 blev det. Hejja hejja! Idag har Folke och Anita födelsedag. Grattis!

Jag har slarvat med cyklingen. Kan ju skylla på att jag inte hunnit med det heller... Vad har jag gjort då? Jo, jag har jobbat. Önskar jag kunde säga att jag varit och rest ute i världen. Vaknat i Kuba, Thailand, Kenya, Sydney osv. Men nej. Jag har suttit inne på ett kontor och jobbat. Nåja. Längtar till att bli stor och få ha semester.

Veckoslutet var underbar. Igår blev det en tur på stranden. Hoppas jag snappade upp lite färg. Det har varit varmt nu hur många dagar som helst. Marken skulle desperat behöva vatten. Men det är ju ändå så skönt med solsken. Klockan är bara lite före nio nu och det är redan 25 grader ute. Ojooj.

Nepp. Ska fortsätta jobba nu så att jag kommer mig hem tidigare idag.

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar