28 juli 2006

Äntligen fredag!

Jag tror att fredagen är min favoritdag. Fredag klockan sådär 17:00. Då har man hela veckoslutet framför sig. Jag hoppas att det blir ett varmt veckoslut. Men meterologiska institutet lovar mulet. Hoppas dom har fel.

Igår blev det en träningsrunda på ca 24 km. Men oj vad benen strejkade. Det var som om jag inte haft nån kraft i dem. Men man måste ha sämre träningsturer för att ha bättre. Jag ser också fram emot vintern då jag tänker börja simma för att hålla upp konditionen. Få se hur det blir. Värsta med simningen är att det är så dyrt. Att cykla är ändå avgiftsfritt (ingenting är gratis, påpekade en lärare för länge sen).

Imorgon skall vi planerar vår weekend-trip! Jag ser så fram emot det. Både planeringen och själva resan. Det är alltid skönt att få komma bort från allt en stund. Bo på hotell, äta gott, inte behöva bädda sängen och framför allt inte behöver man diska nåt heller. Men det blir ju dyrt förstås.

Fredag fredag fredag! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar