13 juli 2006

Lista 1/2

10 saker jag har på mitt skrivbord just nu: telefon, linjal, penna, papper, plånbok, miniräknare, vattenglas, post-it lappar, nycklar, gem

9 saker jag rör i varje dag: håret, tandborste, glas, dörrhandtag, golv, sängtäcket, vattenkran, hårborste, sambon (ingen sak förstås...)

8 saker jag längtar efter just nu: veckoslutet, en resa, att få min examen, att vinna på lotto, vätternrundan, vårt första hus, solen

7 saker jag ska göra idag: cykla, äta, gå på stan, jobba, tvätta kläder, städa badrummet, handla mat

6 saker jag inte gillar: ormar, sjukhus, tandläkare, oljud, banan, okryddad mat

5 filmer jag varmt rekommenderar: Leon, The Matrix, Pulp fiction (alla Tarantions filmer egentligen), Forrest
gump, Gilbert Grape

4 platser/länder/städer på jorden jag vill besöka: Australien, USA, London, nånstans där man får simma i turkosfärgat vatten och ligga på en öde strand.

3 personer jag vill träffa: Johnny Depp (helst som pirat), Eddie Murphy, Samuel L. Jackson

2 saker jag ska äta idag: soya yoghurt, äppel

1 död person jag skulle vilja få liv i: morfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar