14 juli 2006

Äntligen fredag

Äntligen är det fredag. Jag tycker om fredagar. Då har man hela helgen framför sig. Jag tror det blir en lugn helg nu. Nåt kräk har bitit sambon i benet så benet är alldeles svullet. Jag hoppas det blir bra. Stackaren.

Igår åskade det på kvällen. Det är på ett sätt mysigt med åska men också lite obehagligt. Så det är väl med någon skräckblandad förtjusning jag följer med det.

Igår, innan det började åska, så var kusinen och jag på en cykeltur. 30 km blev det! Jag blev nog lite mör i benen där mot slutet. Sen kände jag av knäet också. Jag har två gången blivit opererad i knäet så när jag anstränger det lite mer så gör det ont. Men det ska väl nog bli bra. Måste träna upp musklerna runt om knäet så de stöder knäet sen under cykelturen. Men fy vilken dålig kondis jag har. Skäms riktigt. Men det förbättras väl också ifall man orkar hålla på och cykla flitigt. På söndag blir det väl en längre länk igen har jag på känn.

Men nu är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar