24 juli 2006

Måndag, igen?

Av nån konstig anledning har jag inte fått bloggat nåt på en vecka. Skall sådär snabbt försöka summera ihop veckan som gått.

Jag har:
- cyklat
- ätit lunch med en av mina bästa vänner
- köpt nya skor
- shoppat lite kläder
- jobbat
- läst om civil- och handelsrätt
- cyklat lite mera
- mycket mera som jag inte kommer ihåg just nu

Veckoslutet kom äntligen och på fredag efter jobbet körde jag via sambons föräldrar för att hämta en tvättmaskin och vidare till mina föräldrar. På kvällen hann jag träffa min bonusbror och hans fästmö på deras villa. Skoj! Gott med vaniljglass och jordgubbar! Äntligen fick jag äta vaniljglass och jordgubbar. Jag har väntat hela sommaren på att få äta vaniljglass och jordgubbar. Jag tycker om vaniljglass och jordgubbar!

På lördagen träffade jag mormor och mina två morbröder. Sen körde pappa och jag med den nygamla tvättmaskinen hem till oss där vi plockade med den gamla tvättmaskinen och sambon. Det blev mycket körande. På lördag kväll blev det middag med sambons föräldrar och sedan fest hos sambons bror. En lyckad lördagkväll. Söndagen var en sån lugn dag som söndagar skall vara. Vi sov länge och mådde så bra. På söndag kväll åkte vi sedan tillbaka hem till vår nya tvättmaskin. Det är alltid så skönt att komma hem. Det är roligt att åka bort men det är alltid bäst att komma hem.

Idag är det då måndag igen. Lite trött och hängig sitter jag här på jobbet. Det känns lite som om sommaren är slut... Men det är den ju inte! Det blir att inviga tvättmaskinen idag och ordna upp lite där hemma. En cykeltur skall jag väl också hinna med. Jag hoppas det blir en trevlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar