17 juli 2006

Måndagmorgon

Så var det måndag igen. Det är så lugnt på jobbet nu just när alla är på semester. Ganska skönt egentligen. Jag får gjort mycket mera än vad jag annars får. Jag kommer att sitta ensam här hela denhär veckan.

Helgen var lugn. På lördagen blev det en lugn cykellänk men igår blev det 36 km i ganska snabb fart. Det är roligt att märka att konditionen faktiskt har blivit mycket bättre. Det är roligt att cykla. Man ser så väldans mycket mer än vad man ser när man kör bil.

Det verkar annars vara ne bra igelkottsäsong nu i sommar. Jag har sett flera igelkottar redan. Det är förstås synd att igelkottarna finns här inne i stan eftersom risken för att de blir överkörda är ganska stor.

Sambons fot har blivit lite bättre. Men det är nog fortfarande svullet. Han är nog på jobbet idag men få se hur länge han orkar. Jag tror att det skulle vara bättre om han var hem och vilade.

Jag har lite sett över vilka kurser jag måste gå nu i höst. Jag har också några tenter jag borde tenta innan skolan börjar. Tänkte jag borde börja läsa nu... Känns lite jobbigt eftersom det är sommar men detso mera jag tentar desto fortare blir jag utexaminerad osv. Inte borde man ju stressa men det börjar vara lite jobbigt att studera och jobba på samma gång. Jag vill gå vidare i livet lite.

Så nu blir det att läsa lite om civil- och handelsrätt. Jippii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar