26 juli 2006

Swooooosh

Igår blev det tränat lite igen. Kusinen har ju flytt fältet en stund, han kommer tillbaka nästa vecka. Jag tänkte försöka få in några kilometer nu när han är borta. Jag tror han också har tjuvtränat lite... Ja som sagt så igår blev det en 24 km runda. Oj vilken fart jag hade! Och oj vad min fot började krampa vid 21-22 km ungefär. Visste inte hur jag skulle ta mig hem tillbaka. Men hem kom jag. Trött och nöjd.

Vår nygamla tvättmaskin krånglade här om dagen men lyckligtvis fick sambon fixat felet. Igår fick jag alltså tvättat kläderna i nygammal maskin och hör och häpna; Kläderna blev rena och dom var inte genomvåta när jag tog dem ur maskinen. Underbart!

Jag var till frissan här i måndags. Äntligen hittade jag en frissa som inte sade att jag måste klippa kort hår. Istället undersökte hon mitt hår noga och berättade varför mitt hår växer så dåligt. Härligt! Så jag kanske faktiskt får ha långt hår i framtiden också.

Undrar lite vad jag kunde hitta på idag. Egentligen borde jag städa. Men vem vill nu det?! Hellre tar jag en cykeltur, helst en lång sådan. Det finns så många borden och måsten. Önskar jag var så vis så jag visste vad jag kan lämna bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar