18 augusti 2006

weekend here I come!

Bara några timmar kvar på jobbet och sen är det veckoslut. Underbart! Det blir ett ganska fullspäckat veckoslut för min del. Tent imorgon på morgonen och sen hoppar jag i bilen och kör till min systers villa. Syrran och jag skall på tjejkväll senare på kvällen. Det ska bli så roligt. Så får jag också träffa mina underbara syskonbarn. Jag har inte träffat dem på hela sommaren så det är så mycket jag vill höra dem berätta. Underbart!

Sambon har äntligen lite semester han. Det unnar jag honom. Han får bara ta det lugnt och inte stressa iväg nånstans. Tids nog börjar vi igen studera och då är det slut på semestern. Men det blir nog bra.

Skrev under ett nytt arbetskontrakt idag. Skönt att få det undanstökat. Jag har varit så stressad över det så länge. Jag hoppas det blir bra med det också. Ännu idag ville cheferna ändra på villkoren på arbetsavtalet men jag stod på mig. Stolt!

Ska fortsätta jobba nu så att jag med gott samvete kan njuta av helgen. För följande veckor kommer att bli stressiga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar