16 augusti 2006

Let it rain let it rain let it rain

Härligt med regn. Kusinen och jag utmanade regnet igår och bestämde oss för att ta en cykeltur. Vi kom ca 14 km när första skuren kom. Det var skönt! Men synen försämrades väsentligt. Det var ganska mäktigt när vi såg mot stan och det blixtrade och bullrade om vartannat, dethär var alltså innan vi fick regnet över oss. Men vi cyklade iallafall runt åskvädret för vi upplevde bara regn. Men härligt var det. Hoppas det regnar idag också, naturen behöver mycket vatten.

På lördag börjar skolan. Inte undervisningen då, men jag har två tenter jag borde skriva på lördag. Får se hur det går. Sen blir det tjejkväll men syrran. Vet inte hur det blir om det ösregnar. Men det visar väl sig.

Jag börjar vara ganska trött nu. Längtar till att skolan ska börja så jag får vila lite. HAH! I wish. Nåja. Men snart blir det ju en liten semesterresa. Oj vad jag längtar! Det ska bli så roligt. Spelar ingen roll fastän det regnar smågubbar. Roligt skall vi ha.

*gääääsp*

Sov kanske lite oroligt inatt då det regnade. Jag vaknade inte alls utvilad och med huvudvärk. Det är ingen bra kombination skall jag säga dig. Men man överlever väl. Jag borde planera nästa veckas skolning. Det kommer en ny kille hit till jobbet och jag borde lära honom mitt jobb. Vet inte riktigt var jag ska börja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar