9 augusti 2006

Trött

Oj vad jag är trött idag. Hela kroppen strejkade när jag steg upp i morse. Jag sov förvisso bara 5-6 timmar. Jag kräver nästan 8 timmars sömn för att funktionera. Nåja.

Igår blev det en cykeltur igen. Kusinen har återvänt från sin semestertripp så vi ventilerade den under turen. Vilket var trevligt. Det som var mindre trevligt var att jag fick nåt kräk i ögonen och det sved så otroligt. Men det ser bättre ut idag. Känns bättre också. Undrar vad det var för flygfä.

Det blev en timme på stranden också igår. Sambon brände sig lite, stackarn. Ja och så träffade jag min bror och två av hans pojkar. Så söta. Minstingen har vuxit så sedan jag senast såg honom.

Vi bokade vår weekendtrip igår också! Jippii! Jag ser fram emot det kopiöst mycket.

Idag blir det 2 års kalas. Ska bli skoj. Hoppas att jag kommer iväg från jobbet i sån tid att det inte blir en massa stress. Jag tycker inte om stress. Har tillräckligt av det på jobbet. Det jobb jag har nu har varit det ända jobbet jag kunnat lämna på jobbet s.a.s när jag gått hem. Jag har inte tänkt desto mera på det där hemma sedan. Men denhär veckan har varit annorlunda. Varje dag har jag fått ta med mig jobbet hem. I tankarna. Har inte kunnat stänga av det riktigt. Ska bli skönt när denhär veckan är över.

Snart börjar studierna igen också. Det blir ett tufft år. Men nog fixar jag det.

Så. Nu har jag fått skriva av mig lite. Back to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar