31 maj 2009

Söndag

Igår var vi på kalas hos min bror. Min brorsdotter blev 1 år gammal! Tiden går så fort. Trevligt att träffa familjen och få sitta i solen och ha det underbart varmt. Tror det blir mera sånt solande idag faktiskt. Bara vi vaknar sådär ordentligt. Härligt med söndag och solsken!

Inget nytt på grannfronten. Annat än att killen där är ute och röker typ var 45 minut. Vilket gör att vi måste stänga vår ytterdörr var 45 minut eftersom vi inte vill ha in röken i vår lägenhet. Att sådant.

Sen så har jag hittat några fina buklor och skrapmärken på bilen... Undrar vem eller vad som har orsakat det! Den/det skall vara mycket lycklig över att jag inte vet vem den/det är. För arg är jag så det kokar!

2 kommentarer:

  1. Varför har ni er ytterdörr öppen?

    SvaraRadera
  2. För vi har så jätte varmt i vår lägenhet då solen ligger på hela dagen, men vi har ingen balkong. Är som en bastu här inne om vi inte vädrar.. typ hela tiden.

    SvaraRadera