25 maj 2009

Måndag 250509

Så vara det definitivt måndag. Vaknade redan 5:55 och kunde inte somna om. Lika bra att cykla iväg till jobbet då. Snart är det lite semester som gäller. Borde bara orka jobba fyra veckor ännu... Sen är det 10 dagar ledigt! Häärligt. Sen tar jag slutspurten i augusti.
 
Konstaterade dock nyss att jag har planer för varje lördag på min semester, om jag så vill. Det känns inte riktigt helt okej faktiskt. Skulle egentligen helst inte ha några som helst planer, utan bara ta det lugnt. Men om man nu då sen orkar ta det lugnt i 3 veckor så vet jag inte. I-landsproblem.
 
Veckoslutet var bra. Härligt väder! Vi var ute ganska mycket och det var så skönt. Inte vill man ju sitta inne när solen skiner och det är härligt varmt. Kanske sommaren är här nu kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar