7 maj 2009

Tors dag

Alltså sjuk är jag ju. Men det har liksom inte brutit ut riktigt utan jag känner som i kroppen att jag inte mår bra. Förstår ni? Man känner sig sjuk men det märks ingenstans. Annat än att jag har svårt att svälja och örat värker. Men är inte snuvig (så värst) eller hostig. Nåja. Hur som.
 
Igår var jag, illamåendet till trots, och träffade min kompis som bor ganska nära oss. De planerar bröllop till sensommaren och det är intressant att lyssna på och följa med vad som är på gång. Mycket jag inte skulle ens tänka på. Man borde faktiskt träffas mera sådär. Bara sitta och prata hemma hos nån. Det behöver inte vara så mycket extra. Ett mjödglas går bra och trevlig sällskap. Sådeså. Men jag är dålig på sånt.
 
Ishockey vägrar jag skriva om.
 
Men det jag däremot skall plita ner några rader om är ju förstås dagens happening! Hårförlängning! Oj jag är sådär nervös förväntansfull rädd. Men nog blir det säkert förhoppningsvis bra. Får se på eftermiddagen. Jag kanske återkommer om detta.
 
Ha en bra dag evribadi!
 
Ajjo. Måste bara skriva ner min dröm för mitt eget minne:
 
- Syrran och hennes man bodde i en lägenhet bredvid en krog. De stördes lite av att det var krogfolk i deras vardagsrum. "Men int e det så farligt".
- Jag hade snott kusinens cykelställning och monterat fast den på min bil, just for fun. Ringde honom och sa att jag inte har någon aning om varför jag gjorde så.
- Jag var och hälsade på hos en kompis och skulle skjutsa hennes man till krogen (den bredvid min syrras). Han tyckte jag hade en liten bil.
- En person från mitt förflutna kom och sa att han har det bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar