19 maj 2009

Hoppsan

Jag har visst varit lite sämre med att uppdatera här nu ser jag. Ursäkta mig för det.

Håret blev kortare då ja. Än en gång fick man en tankeställare över hur många goda vänner man har! Som lyssnar, förstår och hjälper. Ni vet vem ni är. Tack! Jag sörjer inte håret, ingen fara. Om det är någon som vill köpa hårförlängningar så kan ni ju höra av er, jag har några på lager.

Alltså det händer liksom inte så mycket nu just. Mest jobb och sånt vardagligt. Idag skurade jag ugnen dock! Urspännande! Mr Muscle så det bara blir skinande rent!

Läser nu just Stieg Larssons bok "Män som hatar kvinnor". Otäck otäck. Nej jag har inte sett filmen. Tänker nog inte se den heller. Har tillräckligt med hemska bilder i mina tankar redan. Fy för fantasi!

Imorgon blir det fest för sambon för hela slanten! Från morgon till kväll! Jag måste dock en sväng via jobbet men tror nog han klarar sig. Studierna avklarade, check!

Puss på er nu tar jag natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar