28 maj 2009

Ingen vätternrundan iår

Ja det blir ju ingen Vätternrundan iår då. Kanske aldrig igen. Men jag har ju gjort det en gång, som sagt. Imorse när jag cyklade till jobbet så slog det mig att jag är mycket mindre stressad nu än vad jag var ifjol. Ifjol måste jag nästan varje dag efter jobbet hoppa på cykeln och träna, men iår finns inte den stressen och jag har mycket mera tid att spendera med sambon och med annat viktigt. Har inte tänkt på det tidigare, men det är faktiskt så. I två vårar i rad nu har jag suttit mest på cykeln. Men även om jag inte cyklar så måste man ju hålla igång förstås, det kommer man aldrig ifrån. Men stressen är borta.

På tal om stress så håller det på att flytta in nya väggrannar till oss. Såg att dom hade burit in en el-gitarr, ett keyboard och förstärkare... Detta kan bli intressant...

5 kommentarer:

  1. Mmmhm...gråtande barn låter inte så ojåkigt längre va? XD
    Träff nästa vecka?

    SvaraRadera
  2. Ja nå som med allt så finns det ju för och nackdelar... Dom har ju inte börjat spela ännu så då är det inte så farligt :)

    Absolut träffis! Fast jag är lite rädd för att jag ser ut som ett spöke bredvid dig. Men det kan jag ta! :)

    SvaraRadera
  3. Njae, inte är jag så brun längre faktiskt...känns nästan som om varje gång jag tvättar ansiktet så "lossnar" färgen lite grann...dessutom har jag blivit lite rädd för den där solen så jag vågar inte riktigt gå ut och förbättra på brännan heller...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera