12 maj 2009

Lite sånt å sånt

Glädjen blev inte långvarig. Just nu trivs jag inte alls i förlängningarna och sen ger dom mig huvudvärk. Ringde nyss frissan så vi ska se på torsdag vad vi kan göra. Men det var roligt så länge det varade. Man får ta det med humor. Sen lever man ju bara en gång också, skulle jag aldrig ha testat så skulle jag alltid ha undrat. Nu behöver jag inte undra nåmera. Förlängning + snowie = no match. Igår grät jag åt situationen - idag skrattar jag. Man ska inte ta det så hårt.
 
Annars så rullar nu livet på som vanligt. Gottisstrejken går ganska bra. Det blev ju syndat lite här på morsdag, men inte så farligt. Lite dajmkaka, en glass och en aning hallonkvarg. Men ja, allt skedde ju på en dag så det är ju bra har jag hört.
 
Bara 27 arbetsmornar kvar nu innan första veckan semester. Jag har en vecka i juni och 3 veckor i augusti. Passade ju på att ta semester när det är friidrotts-vm. Visste faktiskt inte av det. Men det var ju lite bra tajmat iallafall. Men regnar det inte så kanske jag inte får sitta inne. Men spjutfinalen skall ses iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar