4 juni 2009

Hon bloggaren

Ni vet hon som brukar blogga här ibland. Jag tycker hon kunde skärpa sig lite och blogga lite oftare faktiskt. Skärp dig!

Såja.

Jag har haft glädjen och turen att två kvällar i rad få träffa människor som betyder enormt för mig. Det är så konstigt på nåt vis. Eller kanske det inte är det. Men med vissa människor så är det som bara så lätt att bara vara och få vara sig själv. Prata om allt eller inget. Säga vad man har på hjärtat, vad man tycker. Man behöver inte låtsas nåt. Det hemska är ju att jag glömmer säga det åt dem. Men jag ska bli bättre. Jag ska bli bättre på att säga: Hej du! Jag är glad för att just DU finns i mitt liv. Jag tycker om dig. Det ska jag säga mera.

Annars då. Hmm... jobb och träning och äta nyttigt är väl vad som gäller nu. Sen väntar jag ju på semestern, förstås. Sen så tänker jag på midsommaren. Vad ska man göra på midsommaren? Har ni några planer? Jag är inte sådär jätte tänd på att sitta här i lägenheten och kurra. Men men.. vi får se vad det blir.

Nu ska jag krypa ner i säng med en Stieg Larsson bok. Få se om jag kan sova nåt inatt då.

Puss på er och ha en god natt!

1 kommentar: