9 juni 2009

De tre h:na

Ja blåsten avtog och kölden tog i, men idag är det varmt. Skönt så.
 
Lite piggare har jag blivit, går inte omkring som en zombie, men jag är fortfarande trött. Och så har jag huvudvärk. Usch denna huvudvärk! Börjar den inte ge med sig snart så blir det nog besök hos fabbo doktorn. Men vad hjälper det då han säger "Ja du e så stel i nacken så..." å så skriver han smärtmedicin och ordinerar fysioterapi. Yes sir, I know!
 
Så har jag ont i vaderna också. I söndags så beslöt jag att för första gången på nåt år kanske? gå på min step-maskin. Tack. Har så ont i vaderna nu! Usch fy. Trodde inte jag hade så otränade vader faktiskt. Dom är nog ganska muskulösa men tydligen klarade dom inte av en halv timme step. Nåja, det ger väl med sig.
 
Annars mår jag bra. Tror jag.
 
Det är ju midsommar snart och hela faderullan med det. Men det blir väl inte så mycket midsommar firande iår. Tror jag skall köpa en sillburk dock, senapssill ska det va! Nypotatis är jag lite rädd för, men kanske det också slinker ner. Sen lite potatissallad. Det blir bra. Blir inge rövarstek iår har jag på känn! Även om det var en succé ifjol.
 
Jag vill ha de tre h:na, Hus, Hund, Hängmatta. Så känns det nu. Oj vad skönt det skulle vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar