25 juni 2009

Wait a minute...

Vart har min semester tagit vägen? Är det fredag redan imorgon? Hjälp! Panik! Nå jag kan åtminstone inte klaga på vädret. Det har ju varit alldeles underbart. Idag har jag tillbringat en stor del av dagen liggandes i solen. Härligt! Imorgon blir det kanske kanske lite sånt också om jag hinner.

Annars är det väl inte så mycket nytt under solen egentligen. Har testat mina nya skor två gånger och jag är supernöjd. Dom har ju förstås varit lite varma nu denhär veckan. Men de stöder foten jätte bra. Precis rätt storlek verkar det vara också. Dom kan nog domdär försäljarna vetni!

Var på fysioterapi idag också. Vi diskuterade min "klumpighet". Jag är nämligen ganska klumpig, eller jag är åtminstone inte smidig eller vig. Jag har alltid varit lite klumpig av mig. Gått i dörrar och sånt. En orsak är väl att jag är lite (läs: väldigt) tankspridd ibland och går i min egen lilla värld där allt är blått och vackert. Men jag är också väldigt styv sådär från födseln. Språkade med min kära mor idag och hon menade nog att jag är väldigt lik min pappa i det avseendet. Han har också alltid varit styv i kroppen. Så jag måste stretcha mera. Jag har nog blivit bättre på det dock. Stretchar nästan varje kväll. Nästan.

Nu måste jag hoppa i duschen och duscha bort denhär värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar