31 maj 2006

Star Wars 2

Igår höll jag mig vaken genom nästa del av Star Wars. Nu kan ni ju undra varför jag är så stolt över det. Nåja, låt mig berätta. Jag har försökt flera gånger men har inte lyckats hålla mig vaken genom en endaste Star Wars film. Nu har jag då lovat sambon att jag skall se alla 6 filmer och hållas vaken. Jag hade dock ett krav om att jag måste få se dem i rätt ordning. Från film 1 till film 6. Det gick han snällt med på. Nu har jag alltså 4 filmer kvar. Jag tycker faktiskt de är riktigt bra filmer. Nu när jag hänger med lite mera.

Jag kan inte förstå att det är sista maj idag. Det är så kallt så kallt. Jag vill det ska bli sommar och sol. Det kunde regna alltid när man är på jobbet och sen kunde solen skina från en klar blå himmel när man kommer hem. Finns det nån man kan skriva åt som kunde göra denna dröm verklig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar