29 maj 2006

Regniga måndagar

Det regnar. Fy! Jag vill ha sol sol sol, mera sol!

Veckoslutet är över. Blev ett regnit veckoslut. Blev lite familj så på fredag och så. Lördagen var sådär.. regnig. Söndagen också regnig men inte lika deprimerande som lördagen. Jag såg för första gången på en Star Wars film utan att somna! Det du. Det är en bedrift jag kan kalla duga. Sen gick sambon och jag ut för att äta smörgås till Subway. Helt ok att äta där. Nej vänta. Vi åt först och sen såg vi på film. Då blir det ju ännu bättre för det har framkommit att man lättare nog somnar ifall man nyss ätit. Jag tror kanske det blir Star Wars film nummer 2 idag. Men vet inte.

Jag vill ha godis. Skall hämta en kopp te.

Så vill jag resa också. Jag har nog lite sånt reseblod i mig.

Nu te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar