9 maj 2006

Min bästa lista

Bästa champagnen: Den som serveras på mitt bröllop sen nångång... kanske?
Bästa kryddan: Curry
Bästa film: Kan inte välja. Leon, American History X, The Matrix, The Great Escape och alla Tarantinos filmer.
Bästa bok: Nu precis nu gillar jag Dan Browns böcker. Nästa månad är det nåt annat.
Bästa låt: Tomas Ledin: Just nu
Bästa resmål: Allt går fint bara jag får ha sambon med mig.
Bästa stad: Tongeren, Belgien
Bästa månad: Augusti
Bästa teveprogrammet: C.S.I.
Bästa tidning: En sån med mycket att läsa i och inte bara strunt och annonser.
Bästa frukt: Allt annat än banan.
Bästa bäret: Jordgubben
Bästa vin: Rödvin
Bästa ost: Oltermanni... I brist på annat.
Bästa finländska artist: Räknas Geir Rönning som finsk artist?
Bästa finländska låt: Hiljaisuus
Bästa högtid: Midsommar
Bästa bil: VW Golf, Blå. Min.
Bästa plagg: Jeans. Fy vad jag är tråkig...
Bästa konstnär: Da Vinci?
Bästa blomma: vit tuplan eller röd ros
Bästa träd: ek
Bästa finländare: Jaa-a. Min sambo?
Bästa städredskapet: Dammsugare
Bästa kaffet: Dricker inte kaffe.
Bästa öl: Dricker inte öl.
Bästa möbel: Sängen
Bästa fisken: Rökt sik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar