12 maj 2007

Saturday morning

Bara som tillägg till bostaden så JA VI SKA FLYTTA! Äntligen! Oj vad jag har längtat efter dethär. Det blir lite pysslande med in- och utflyttningsdagar. Men det ska väl nog fixa sig. Jag mår så bra. Igår sa jag åt sambon att jag har inte mått såhär bra på lääääänge. Härligt. Så MuoriPippuri jag kommer och shoppar med dig till Ikea snart! Hihi.

Lördagmorgon är det. Klockan är 8:44 och jag är vaken. That's what working does to you. Känns ganska skönt ändå. Har tänkt att jag ska hälsa på Anna-Leena och flickorna idag för lite "alkuviisut". Det kommer ju Eurovisions finalen ikväll! Spännande med det också! Tror att Finland har gjort ett ganska bra jobb med hostingen. Men jag somnade i torsdags när jag skulle se på semifinalerna *skäms*.

Ska surfa vidare nu och kolla på allt sånt jag missar när jag jobba.
Ha en trevlig lördag och kom ihåg Eurovisionen!

2 kommentarer:

  1. Du skrev: Kom ihåg Eurovisionen... Jag försöker febrilt hitta etts tälle här i CPH där jag kan se ESC, har ju ingen tv här så... :(

    SvaraRadera