10 maj 2007

Uppehåll

Igen har det gått en lite längre tid sedan jag skrev nåt. Det händer ganska mycket i livet nu så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Eller ska vi som säga så. Jag sitter varje dag på jobbet minst 8 timmar framför en dator så när jag kommer hem så är jag inte så värst intresserad av att sätta mig framför en dator. Dethär leder ju förstås till att jag inte har en aning om vad som händer i mina vänners liv för tillfället, eftersom det är så många av mina kompisar som jag håller kontakt med via MSN. Jag hoppas att ni har det riktigt bra! och jag tänker på er.

Som sagt så är det ganska mycket på gång just nu. Bostad. Jobb. Tenter. Cykelträning. Tiden vill inte riktigt räcka till. Igår var vi och kollade på en lägenhet och det verkar nog bli så att vi flyttar in dit. Det ska bli riktigt roligt. Men förstås blir det jobbigt. Bostaden är mindre än den vi bor i nu så vi måste ge upp lite möbler om vi skall rymmas i denhär lägenheten. Men det ska väl nog bli bra iallafall. Det är jag helt övertygad om. Så det är nog mest bostäder, möbler, flyttning o.dyl. som snurrar omkring i min hjärna. Dethär leder ju till att tentläsningen blir lidande förstås... cykeltränandet också! Fyfy! Jag ska skärpa mig.

Förövrigt så har jag hållit min godisstrejk. Jag har inte ätit godis sedan jag bestämde mig för att sluta. Det går att leva utan godis, faktiskt. Men visst saknar man sin choklad ibland...

Nu jobba.
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej, va kiva att ni hittat kämppä!!! :D Vi ska absolut höras nån dag här! Jag njuter av eurovisionen här med mina kära systrar. Kram.

    SvaraRadera