3 maj 2007

Pizza...

... är gott när man jobbat en lång dag. Jag började jobba igår och det tog inte länge innan jag kände att jag var med på noterna igen. Postivit att lite kunskap stannat kvar iallafall. Sambon började också på sin nya arbetsplats idag. Spännande! Det blir en sommar att se framemot.

Vi söker fortfarande lägenhet. Börjar bli olidligt att bo här nu p.g.a. grannarna. Vi har en riktigt bra lägenhet annars. Bara grannarna som stör. Mycket. Men jag försöker att inte tänka på det nåmera. Bara låta dom vara och drömma om att få bo någon annanstans. Vi har inte riktigt hittat nån lägenhet ännu. Förstår inte varför alla lägenhet har så dåligt planerade kök! Helt otroligt! Eftersom det är 3 rum och kök vi söker så tycker man ju att lägenheterna skulle ha lite större kök än vad dom har haft. Konstigt. Men den som väntar på något gott...

Det har inte blivit så mycket cykeltränande som jag hade hoppats. Vädrets makter har visat ja.. sin makt. Snart är det 15.6 och jag känner mig inte alls redo för det. Blir att ta i nu på slutet. Jag vet ju vart min fritid går iallafall. Sen har jag ännu flera tenter jag borde klara. Blir ju stressad med mindre. Och sen när man inte får sovit så bra p.g.a. dom jag inte vill tänka på så blir det mest till en soppa. Sådeså.

Men förövrigt så är livet bra. Vi blev bjudna på bröllop i sommar. Jippii! Ska bli intressant. Vi är bjudna till ett bröllop på hösten också. Det skall bli riktigt jätte roligt det också.

Ska krypa upp i soffan nu en stund och sen blir det läggdags. Så orkar man igen imorgon. Imorgon är det fredag! Vad ska vi hitta på för skoj?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar