24 maj 2007

Negativ blogg

Vad glad jag blev. Min kompis svarade på mitt e-mail. Jag blev så glad så glad. Skall nog nån dag ta mod till mig och skriva åt en annan kompis också...

Trött är jag också. Vilket ju inte är någon nyhet precis. Men det börjar bli lite tjatigt, eller vad jag nu ska säga. Jag skulle så gärna sova en hel natt utan att vakna. Lite bättre har det blivit eftersom jag nog somnar om, men nattsömnen förstörs ju iallafall eftersom man inte sover hela natten. Men jag håller alla tummar och tår att det ska bli bättre när vi har flyttat. Jag stressar väl egentligen ganska mycket med flyttandet också. Och träningen. Antar allt detdär påverkar sömnen. Men nåja. Blir väl bra.

Tålamod är annars nånting jag saknar. Skrev en tent igår. Jag vill ha resultaten idag. Kan hända jag måste två veckor. Examinatorn har rätt att rätta tenterna i två veckor. TVÅ veckor. Hur skall jag klara av att vänta. Jag vill ju ha resultaten nu.

Känns annars som om jag skulle hålla på att bli förkyld. Great. Har absolut inte alls tid med det. Inte lite heller.

Jag borde vara mera positiv, jag vet. Men det är svårt när man är trött och stressad och bara vill sova. Ska försöka tänka positivt. Solen skiner ju idag iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar