17 februari 2006

Swooooosh

...lät det en gång å så hade jag städat för helgen. Jag är faktiskt riktigt nöjd. Jag har dammat å tvättat å dammsugit å skurat å nu är det nästan färdigt. Förutom ett rum. Dethär rummet jag sitter i. Måste ta hjälp av sambon här för ensam får jag nog ingeting gjort i dethär rummet. Ni sku bara se...

Imorgon blir det teater. Det ser jag fram emot. Mamma och jag ska på teater. Varken min pappa eller sambo är så förtjusta i det kulturella, i form av teater, så dom får snällt sitta hemma. Blir väl en massa ishockey då eller nåt liknande. Beroende vilken sportgren som visas på tv. Roligt nu när det är OS och det hela tiden kommer nånting man kan se på. Som om man inte skulle ha annat att göra...

Tänkte jag skulle baka en blåbärscheesecake idag. Får se vad det blir till.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar