1 februari 2006

En lite lugnare dag

Idag blev det inte en så jätte lång arbetsdag. Jag var några timmar på arbetet och någon timme i skolan. Ganska sådär normalt. Det börjar lugna ner sig nu. Skönt. Nu har jag bara en jätte massa skolarbeten jag borde ta itu med. Jag har ju kunnat skjuta upp dem en stund nu p.g.a. arbetet. Men no more I say, no more. Men jag orkar inte ta itu med det idag. Det finns en del som måste göras här hemma också. Det märks nog på vårt hem att vi har haft ganska mycket på gång. Skall ordna upp lite här innan min favoritserie börjar. Eller en av dem.

Pratade med min syster idag. Det är alldeles för sällan jag ringer. Lika så med min bror. Men han fick jag inte tag i nåt så jag måste försöka på nytt imorgon. Borde ringa åt min kompis också. Tänkte jag skulle träffa henne nu i helgen innan hon reser bort till Thailand. Ganska skrämmande att hon skall resa så långt bort. Men nog klarar hon av det, det är jag helt hundra på.

Nehepp. Nu blir det till att städa lite.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar