4 februari 2006

Svammel

Igår blev jag faster för tredje gången! Mamman å pappan å pojken å alla mådde bra. Vi får hälsa på killen idag. Det blir spännande.

Har man otur så har man. Igår skulle jag ringa och beställa biljetter till en teaterföreställning. Men jag hann inte innan de stängde. Tänkte jag skulle ringa idag. Men ser nu att teaterföreställningen är utsåld. Typiskt. Det var den inte igår. Just my luck liksom.

Jag borde börja skriva på min kandidatavhandling. Jag har så många olika tankar om ämnet i huvudet men jag får inte nerskrivet nånting. Och dethär är bara kandidatavhandlingen. Får se hur det går när man skall skriva på sin magisteravhandling.

Mina föräldrar kommer hit idag. De vill ju också hälsa på lilla killen. Jag åker väl med dem sedan. Jag skall träffa min barndomsvän som reser bort nästa vecka. Min mormor fyller 89 år på söndag så henne skall jag också fira. Vad kunde man hitta på som present åt en 89 åring? Idéer? Skicka gärna in på little_snowie(at)hotmail.com

Idag är det kallt också. -17 eller nåt sånt. Tur att jag har köpt min vintermössa. Nu är det bara vinterskorna som fattas. Kanske jag skulle köpa ett par idag... Vi får se.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar