24 februari 2006

Sömn, damm, regn, skolarbete

Så har man försovit sig ännu en gång. Jag har väl nog otrolig sömnbrist eller så är jag bara inte kapabel att stiga upp. Hur som, så försov jag mig från den enda föreläsningen som jag hade idag. Smart? I think not.

För att göra upp för att jag försov mig så skall jag städa. Damma och putsa och så. Sen skall jag vara extra snäll mot alla jag träffar också. Jag måste också skriva på kandidatavhandligen. Och jag skall göra det med glädje. Inga sura miner här inte. Sen blir det ju också OS för hela slanten i kväll.

Det regnar där ute. Jättetråkigt väder! Men igår när jag gick till jobbet så hörde jag nå fåglar kvittra. Så våren är nog på gång.

Nehepp. Nu blir det att ta tag i dammtrasan och dammsugaren.
Ha en trevlig fredag!
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar