13 mars 2010

PlingPling! Avstigning!

Höftbaklårbak smärtan som jag haft när jag varit ut och gå har kanske lättat lite. Jag var till fysioterapeuten i torsdags för att beklaga mig lite. Lite svårt att avgöra vad det beror på. Eventuellt är det nog mina skor som inte riktigt stöder så bra. Men det kan också vara nån mellandisk som förskjutits lite. Fick lite övningar och så ska jag träna upp min balans också. Jag har väldans dålig balans. Så det blir att stå på ett ben och sånt nu. Borde väl skaffa sån balansbräda också för att göra det riktigt roligt.

Tänkte ta mig till affären idag och skaffa mig en snowboardhjälm/slalomhjälm och en slalomjacka. Men jag kom mig inte iväg. Kändes inte allt motiverande. Men jag måste nog ta mig i kragen snart, innan de slutar sälja för säsongen. Fick bra tips idag om hurudan hjälm jag skall söka efter. Tack för det.

Snart blir det pizza. Naminami.

4 kommentarer:

  1. Frågade du hans åsikt om såna "balansskor"? :)
    Uuuh, jag köpte också en ny skijacket, tsek it aut:
    http://www.peakperformance.com/Collection/#/?id=6361
    (int pink! vit. ) Cool, ain´t it!?
    Ha en skön veckoslut!!!

    SvaraRadera
  2. Nu var det en hon, men jag glömde faktiskt fråga om dem. Hon sa dock att jag borde ha skor som stöder min fot lite bättre. Very VERY snygg jacka!
    Hoppas du har ett underbart veckoslut. Njut av att vara ung ännu en liten stund...

    SvaraRadera
  3. Alltså, vart är ni på väg? Ska ni och skida/Snowboarda nånstans?

    SvaraRadera
  4. Det blir Ylläs i slutet på april.

    SvaraRadera